Zdjęcie Zdjęcie
x
Ćwiczenia sportowe
Ćwiczenia sportowe
Ćwiczenia sportowe
Ćwiczenia sportowe
Patryk Drzewiecki
Trener osobisty
Redukcjia tkanki tłuszczowej
Podczas redukcji tkanki tłuszczowej najważniejsza jest odpowiednia dieta, która stanowi 70% naszego sukcesu do wymarzonej sylwetki. Nasza dieta nie powinna być drastyczna, duży spadek kaloryczności w naszych posiłkach spowoduje, że Twój organizm dozna szoku. Zacznie w pierwszej kolejności spalać Twoje mięśnie, a nie Twój tłuszcz. Jeżeli zależy Ci na redukcji tkanki tłuszczowej, musisz robić to stopniowo! Chudnij tygodniowo maksymalnie 1kg, a będziesz mieć pewność, że ubywa Ci tłuszczu, a nie mięśni bądź wody.
Sposób na brzuch
Mięśnie brzucha pracują nam prawie przy każdym wykonywanym ćwiczeniu i jak każdy inny miesień potrzebują czas na regenerację. Nie należy wykonywać ćwiczeń na tą partie codziennie, musisz dać mu czas odpocząć. Rób brzuszki 1-2 razy w tygodniu. Ćwiczenia wykonuj powoli, a dokładnie, na stałym napięciu mięśniowym. Dodatkowo skoncentruj się na odpowiedniej diecie i treningach tlenowych, a słynny „sześciopak” przyjdzie sam.
Logo Jump Fitness
Logo EMS Trening
Logo KSW Tygrys Elbląg
Logo ATBSOFT